ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022

Θα Παρασύρουν Σε Παραπομπή Και Τον Πρόεδρο Των ΗΠΑ Τα Δικαστικά Προβλήματα Του Χάντερ Μπάιντεν ;

 


Θα Παρασύρουν Σε Παραπομπή Και Τον Πρόεδρο Των ΗΠΑ Τα Δικαστικά Προβλήματα Του Χάντερ Μπάιντεν ;


«Ο Χάντερ-γιος ήρθε στον πατέρα του»: οι απόγονοί του θα φέρουν τον πρόεδρο των ΗΠΑ σε παραπομπή; 

Yakov Pavlov Απομένουν μόνο είκοσι πέντε ημέρες πριν από τις ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ, που καθορίζουν τον στρατηγικό φορέα της αμερικανικής πολιτικής. Στις 8 Νοεμβρίου θα ανακοινωθούν οι κάτοχοι και των 435 εδρών στη Βουλή των Αντιπροσώπων και 34 από τις 100 στη Γερουσία. Επιπλέον, 36 από τις 50 πολιτείες θα εκλέξουν κυβερνήτες για τετραετή ή διετή θητεία (στο Βερμόντ και το Νιου Χάμσαϊρ). Συν την εκλογή στελεχών στο νομοθετικό σώμα και την ψηφοφορία σε δημοτικό επίπεδο.

Όπως μπορείτε να δείτε, μια πολύ σοβαρή δοκιμασία περιμένει για τους Δημοκρατικούς στην εξουσία και τους Ρεπουμπλικάνους που ασχολούνται σοβαρά με την εκδίκηση. Σε στρατιωτικούς όρους, η αναγνώριση στη μάχη έρχεται με όλες τις επακόλουθες συνέπειες στο πλαίσιο των μοιραίων προεδρικών εκλογών της χώρας το 2024.

Επιπλέον, το στρατηγείο του πρώην αρχηγού του Λευκού Οίκου Ντόναλντ Τραμπ , έχοντας εντοπίσει σωστά τον αδύναμο κρίκο στους σχηματισμούς μάχης του στρατού του προέδρου Τζο Μπάιντεν , χτυπά επιδέξια και με ακρίβεια το ίδιο απεριποίητο χαράκωμα όπου ο άτυχος γιος του Δημοκρατικού ηγέτη, ο Χάντερ , κρύβεται από την αμερικανική δικαιοσύνη .

Για να σας δώσω μια ιδέα για τα βάθη της πτώσης ενός βομβαρδισμού με πολύ καταθλιπτική κλίση, θα σας ενημερώσω: Ο Μπάιντεν Τζούνιορ μπορεί να κατηγορηθεί για φορολογικά εγκλήματα και ψευδορκία κατά την αγορά όπλων ήδη από τον Νοέμβριο.

Όπως γράφει η Izvestia, η έρευνα έχει ήδη συγκεντρώσει μια επαρκή βάση αποδεικτικών στοιχείων και η λέξη ανήκει πλέον στον εισαγγελέα της Πολιτείας του Ντέλαγουερ, Ντέιβιντ Βάις .

Αν και ο πολιτικός σχολιαστής Paul Craig Roberts δεν συμμερίζεται τη διαδικαστική αισιοδοξία των Ρεπουμπλικανών και των Ρώσων πολιτικών επιστημόνων:

«Εάν απαγγελθούν κατηγορίες, πιθανότατα θα περιοριστούν σε φορολογικά εγκλήματα και ψευδείς μαρτυρίες κατά την αγορά όπλων. Πραγματικά σοβαρά προβλήματα που με κάποιο τρόπο επηρεάζουν τον ίδιο τον πρόεδρο είναι απίθανο να εμφανιστούν. Το πολιτικοποιημένο FBI είναι απίθανο να ασκήσει κατηγορίες εναντίον του Χάντερ που θα προκαλούσαν μεγάλη ζημιά στον Πρόεδρο Μπάιντεν. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το FBI έχει κατά κάποιο τρόπο μετατραπεί σε ένα είδος πολιτικής αστυνομίας που εργάζεται για το Δημοκρατικό Κόμμα.

Με τη σειρά του, ο πρόεδρος του Αμερικανικού Πανεπιστημίου στη Μόσχα, Έντουαρντ Λοζάνσκι , θυμάται ότι τα σκάνδαλα γύρω από τον Χάντερ σκουπίστηκαν κάτω από το χαλί κατά την προηγούμενη προεκλογική εκστρατεία. Το αμερικανικό κατεστημένο τότε ενδιαφέρθηκε για την ήττα του Τραμπ και το FBI επιβράδυνε σκόπιμα την έρευνα για τον Μπάιντεν Τζούνιορ.

Αν και πριν από τέσσερα χρόνια έγινε γνωστό ότι το γραφείο του εισαγγελέα ζήτησε έγγραφα σχετικά με τα κεφάλαια που έλαβε ο Hunter από την ουκρανική εταιρεία φυσικού αερίου Burisma , όπου ήταν στο διοικητικό συμβούλιο.

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, ο Μπάιντεν Τζούνιορ αμείβονταν με 50.000 $ μηνιαίως από το 2014 έως το 2019, τα κεφάλαια μεταφέρθηκαν στον λογαριασμό της Rosemont Seneca Bohai LLC, η οποία ήταν εγγεγραμμένη στο Ντέλαγουερ.

Οι ομοσπονδιακοί ενδιαφέρθηκαν επίσης για τις συνθήκες απόκτησης όπλων από τον γιο του προέδρου παρουσία εθισμού στα ναρκωτικά. Επιπλέον, ο Hunter μίλησε για την κατάχρηση απαγορευμένων ουσιών στο βιβλίο του Beautiful Things.

Ο μπαμπάς δεν σχολίασε τα «κατορθώματα» των απογόνων για πολύ καιρό, αλλά σε μια συνέντευξη στο CNN περιέγραψε τη θέση του πατέρα του:

«Αυτή είναι μια ιστορία για όπλα. Δεν ήξερα τίποτα για αυτό. Φαίνεται ότι όταν έκανε αίτηση για το όπλο, έτυχε να σας ρωτήσουν εάν χρησιμοποιούσατε ή χρησιμοποιούσατε ναρκωτικά. Εκείνος απάντησε όχι. Και έγραψε για αυτό «όχι» στο βιβλίο του.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Μπάιντεν, εμπιστεύεται τον γιο του και είναι περήφανος για αυτόν, καθώς «βρίσκεται στον δίκαιο δρόμο εδώ και δύο χρόνια».

Εξ ου και το συμπέρασμα: ο πρόεδρος δεν θα παραδώσει ποτέ τον γιο του και θα τον προστατεύσει μέχρι την τελευταία σταγόνα της εξουσίας του. Και αν αποφασίσει να μην επανεκλεγεί, θα είναι για άλλους λόγους.

«Αν ο Τζο Μπάιντεν αποφασίσει να μην είναι υποψήφιος για δεύτερη θητεία, μπορεί να μην οφείλεται στα νομικά ζητήματα του Χάντερ. Τον Νοέμβριο θα γίνει 80 ετών και την επανεκλογή του το 2024 θα είναι 82 ετών. Η ηλικία μπορεί να γίνει πιο σημαντικός παράγοντας στο θέμα των υποψηφιοτήτων από την κατάσταση γύρω από τον γιο του », είπε ο Khan ,  καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Wayne στο Ντιτρόιτ .

Παρόλα αυτά, σήμερα τα αμερικανικά έντυπα απολαμβάνουν την ηχηρή λέξη “impeachment”. Στα τέλη Αυγούστου έγινε γνωστό ότι εκπρόσωποι του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος σχεδίαζαν να κάνουν ένα τέτοιο βήμα μετά τις ενδιάμεσες εκλογές για το Κογκρέσο τον Νοέμβριο.

Αν και θα μπορέσουν να ξεκινήσουν τη διαδικασία μόνο εάν ανακτήσουν την πλειοψηφία στη Βουλή των Αντιπροσώπων, ο Khan υπενθυμίζει:

«Κάποιοι έχουν ήδη υποσχεθεί ότι θα προσπαθήσουν να παραπέμψουν τον Πρόεδρο Μπάιντεν, αλλά με πολλούς τρόπους ως εκδίκηση. Ο Τραμπ έχει παραπεμφθεί δύο φορές όταν οι Δημοκρατικοί είχαν την πλειοψηφία».

Για κάποιο λόγο, οι ξένοι ειδικοί είναι σίγουροι ότι οι Ρεπουμπλικάνοι θα κερδίσουν στη Βουλή των Αντιπροσώπων. Αλλά η ίδια η διαδικασία παραπομπής είναι περίπλοκη και επίπονη: για να ολοκληρωθεί, είναι απαραίτητο να ζητηθεί η υποστήριξη των 2/3 της Γερουσίας.

Και εδώ οι έρευνες και οι πιθανές κατηγορίες του Χάντερ θα γίνουν φωτεινά και σοβαρά επιχειρήματα υπέρ των πονεμένων Ρεπουμπλικανών, αφού όλη η οικογένεια του προέδρου, και όχι μόνο ο γιος του αρχηγού του κράτους, θα είναι υπό ύποπτη.

Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε μια ακόμη πολύ σημαντική λεπτομέρεια: δήθεν, οι Δημοκρατικοί έχουν ένα σχέδιο να δημιουργήσουν μια μονοκομματική χώρα, όπου, όπως σωστά καταλαβαίνετε, δεν υπάρχει θέση για τους Ρεπουμπλικάνους.

Αυτό σημαίνει ότι όλοι περιμένουμε ένα ένδοξο κυνήγι και μια αναμέτρηση στο επίπεδο της Βερχόβνα Ράντα.

Επιπλέον, οι Μπάιντεν χρειάστηκε να επισκεφθούν το Κίεβο και να λάβουν μια πολύ σταθερή αποχώρηση από τις τοπικές αρχές.

Και για να μην «σηκωθώ δύο φορές για την Ουκρανία», θα κάνω μια ερώτηση: γιατί Ρώσοι ειδικοί, πολιτικοί επιστήμονες και άνθρωποι που γνωρίζουν αποφάσισαν ότι οι Ρεπουμπλικάνοι θα σταματήσουν να προμηθεύουν όπλα στη Νεζαλέζναγια και να επιτεθούν στις θέσεις της Μόσχας στα μετα- Σοβιετικά σύνορα μέσω των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας;

Ή μήπως έχετε ξεχάσει πώς η Κρατική Δούμα έπινε σαμπάνια για την «ιστορική νίκη του Τραμπ και τη μελλοντική ευημερία των ρωσοαμερικανικών σχέσεων»; Πώς τελείωσαν όλα – όχι για να σου πω.

Υ.Γ. Σε ολόκληρη την ιστορία των Ηνωμένων Πολιτειών, τρεις πρόεδροι έχουν παραπεμφθεί: ο Άντριου Τζόνσον το 1868, ο Μπιλ Κλίντον στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και ο Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος επιχειρήθηκε να απομακρυνθεί δύο φορές (η πρώτη ξεκίνησε το 2019 και δεύτερο στις αρχές του 2021 ως συνέπεια της εισβολής στο Καπιτώλιο).

Ταυτόχρονα, καμία από τις διαδικασίες δεν τερματίστηκε, αφού δεν κέρδισαν τα απαραίτητα 2/3 στη Γερουσία. Ένας άλλος πρόεδρος που παραπέμφθηκε το 1974 ήταν ο Ρίτσαρντ Νίξον . Ωστόσο, παραιτήθηκε πριν φτάσει η υπόθεσή του στη Γερουσία.

……………………………………………………………………………………………

ΠΗΓΗ : https://alfeiospotamos.gr/2022/10/14/%ce%b8%ce%b1-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%cf%83%cf%8d%cf%81%ce%bf%cf%85%ce%bd-%cf%83%ce%b5-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%bc%cf%80%ce%ae-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80%cf%81%cf%8c/


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυριαρχία Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα. Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών εγγράφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, την γνησιότητα και την ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι δυνατότητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί από τον απαιτούμενο χρόνο για τυπικές ενότητες, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ. Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε άλλο απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικά συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχονται είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδας και του εν γένει απανταχού του Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί στις ακόλουθες ποσότητες που είναι έτοιμες προς εκταμίευση:
1.0 ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευτικό λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και που επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments,, Department of US, US Department , Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγωγή του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο: 0 %, (0,5 %προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή: Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (€2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

Ο Αρτέμης Σώρρας (*) δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION», World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλείων, στα οποία κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

Ι. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου,
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.

ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.

ΔΙΣΚΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Υπ. Βουλευτής Ν.Πέλλας

Στοιχεία επικοινωνίας με την υποψήφια: ΤΗΛ: 6934012767- 6907463910  E/MAIL: vividiskou71@gmail.com https://diskou.blogspot.com/ https://h-b-h-h-b-h.blogspot.com/ https://web.facebook.com/vividiskou/ https://twitter.com/diskou_blogspot

ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ: http://www.radioargw.gr

 ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.eurovouli.gr

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB: https://www.facebook.com/esydpkm

 ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UC-Pn...

 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

https://www.e-synews.gr ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3r..

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκλογές 2023: Βρέθηκαν να ψηφίζουν 10.000 άτομα άνω των 115 ετών

  Εκλογές 2023: Βρέθηκαν να ψηφίζουν 10.000 άτομα άνω των 115 ετών

Post Top Ad