ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Παρασκευή 22 Απριλίου 2022

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2022. ΓΗΠΕΔΑ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΘΕΑΤΩΝ


ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2022.
 ΓΗΠΕΔΑ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ 
ΜΑΘΗΤΩΝ - ΘΕΑΤΩΝ 

Οι σχολικοί αγώνες αφορούν όλους τους μαθητές και μαθήτριες ενός σχολείου. Είναι ένα μεγάλο κίνητρο οι αγώνες αυτοί ώστε να ασχοληθούν όλα τα παιδιά με κάποιο άθλημα.

Βέβαια για να συμβεί αυτό στις μέρες μας θα πρέπει να διδάσκεται η αθλητική παιδεία, τα σχολεία να δημιουργούν συνεχώς κίνητρα ώστε οι μαθητές από νωρίς να αγαπήσουν κάποιο άθλημα και όλο αυτό προυποθέτει άρτιες εγκαταστάσεις, εξοπλισμό και ικανούς προπονητές εκπαιδευτές.

Δυστυχώς όμως στις μέρες μας ζούμε παράλογες καταστάσεις και στους σχολικούς αγώνες. Και αυτό όχι μόνο δεν βοηθάει τους νέους να ασχοληθούν με κάποιο άθλημα αντ' αυτού  το ίδιο το σχολείο, οι ίδιοι οι καθηγητές προπονητές τους, οι ίδιες οι επιτροπές …τους απωθούν από τα γήπεδα και την χαρά να βιώσουν την καλή εκτόνωση, να βιώσουν την αγωνία του αποτελέσματος, να υποστηρίξουν τους συμμαθητές τους και ίσως  να ζηλέψουν με την καλή έννοια επιθυμώντας  να βρίσκονται στην θέση των αγωνιζόμενων συμμαθητών τους.

Άρα αντιλαμβανόμαστε πόσο μεγάλο κίνητρο αποτελούν οι σχολικοί αγώνες.

Ποιοί είναι όμως αυτοί που απωθούν τους μαθητές από τα γήπεδα;

Σχολικοί αγώνες χωρίς μαθητές θεατές. Για ποιόν λόγο γίνονται σχολικοί αγώνες; Για ποιούς γίνονται οι σχολικοί αγώνες; Και γιατί τους ονομάζουμε σχολικούς; Αφού λείπουν από τα γήπεδα τα παιδιά; Αφού λείπει ίδιο το σχολείο;

Γιατί το σχολείο δεν το αποτελείται μόνο από τους μαθητές που δηλώνουν συμμετοχή  σε κάποιο άθλημα, αποτελείται και από μαθητές που ίσως δεν είχαν το θάρρος να δηλώσουν συμμετοχή, που ίσως φοβόντουσαν την ήττα, που ίσως ποτέ κανένας δεν τους προέτρεψε να δοκιμάσουν κάποιο άθλημα

Αυτούς τους μαθητές τους θέλουμε μέσα στα γήπεδα έστω σαν θεατές και αυτό ένα κίνητρο μεγάλο είναι.

Είναι πρωτοφανή  όλα αυτά που ζούμε σε αυτό το παράλογο κράτος.

Όταν το ίδιο το σύστημα ( και βάζω όλους τους υπεύθυνους μέσα ) κλειδώνει τις πόρτες των γηπέδων διώχνοντας τους μαθητές θεατές  από τα γήπεδα.

Όταν το ίδιο το σύστημα με αυτές τις απαράδεκτες κινήσεις δημιουργεί λανθασμένα πρότυπα στους νέους

Μετά φταίνε οι μαθητές που δεν ασχολούνται με κάποιο άθλημα;

Μετά φταίνε οι μαθητές που γεμίζουν τα cafe, που καπνίζουν, που βαριούνται και είναι όλη μέρα με ένα κινητό;

Σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα η απάντηση των υπεύθυνων της οργανωτικής επιτροπής σχολικών αγώνων (ο.ε.σ.α.) είναι λόγω τυχών βίαιων επεισοδίων.

Προκαταβάλανε εξαρχής ότι θα δημιουργηθούν επεισόδια και κλειδώσανε τις πόρτες των γηπέδων.

Με την λογική αυτή θα πρέπει να σταματήσουν όλοι οι αγώνες προς αποφυγή των επεισοδίων.

Επειδή όμως στο παράλογο κράτος μας δεν κυριαρχεί η λογική

Αυτή η κίνηση τους  θεωρώ ότι προσβάλει όλους τους καθηγητές-προπονητές, τα ίδια τα σχολεία… γιατί αποκαλύπτει την ανικανότητα και την απάθεια του συστήματος να διδάξει την αθλητική παιδεία, το εύ αγωνίζεσθαι, την ευγενή άμιλλα, τις αξίες και αρχές.

Θα πρέπει να αναλογιστούμε όλοι μας τις ευθύνες που έχουμε απέναντι στις νέες γενεές.

Είμαστε όλοι μας υπεύθυνοι και ακόμα περισσότερο το εκπαιδευτικό μας σύστημα και αυτοί που το υπηρετούν.

Καταλήγοντας θα σας προτρέψω να διαβάσετε τις Προγραμματικές Δηλώσεις του Πολιτικού Φορέα της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ και να οραματιστούμε όλοι μαζί το μέλλον των νέων μας, το μέλλον της παιδείας μας, το μέλλον του αθλητισμού.

Σας προτρέπω να οραματιστούμε σχολικές υποδομές με άρτιο και πλήρη αθλητικό εξοπλισμό, με όλων των ειδών τα αθλήματα

 ( ποδοσφαίρου, καλαθοσφαίρισης, πετοσφαίρισης, ενόργανης-ρυθμικής, τοξοβολίας, κολυμβητήρια κ.τ.λ.) σε όλες τις κατηγορίες εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια έως τριτοβάθμια) όπου οι μαθητές από μικρή ηλικία θα έχουν την δυνατότητα να γνωρίσουν όλα τα αθλήματα και με ελεύθερη βούληση να ακολουθήσουν το άθλημα που τους ταιριάζει ώστε να το αγαπήσουν και να μην εγκαταλείψουν ποτέ τον αθλητισμό και την δια βίου άσκηση.

 Όλα τα αθλήματα θα γίνονται εντός των σχολικών εγκαταστάσεων και έτσι η ελληνική οικογένεια δεν θα χρειαστεί να επιβαρύνεται με  συνδρομές στους συλλόγους και τα σωματεία. Και όλα τα παραπάνω θα προυποθέτουν την απαραίτητη στελέχωση από ικανούς προπονητές εκπαιδευτές.

Τα παραπάνω δεν ανήκουν στην φαντασία μου, αποτελούν μέρος των προγραμματικών δηλώσεων της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ οι οποίες είναι κατατεθειμένες και υπογεγραμμένες από τον Άρειο Πάγο με Αρ.Πρωτ. 6199/04-09-2015.

 



πηγή: https://sportsaddict.gr/2019/03/19/%cf%84%ce%b1-%ce%b5%ce%ba%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%b1-%cf%86%cf%81%cf%85%ce%b3%ce%b1%ce%bd%ce%b9%cf%8e%cf%84%ce%b7-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b4%cf%81%cf%8c/

ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

Το πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις

οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική

Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο

έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων

κυρίαρχων Ελλήνων.

Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων

θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους

αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις - Ε.ΣΥ.».


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό

τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε

να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των

Ελληνόπουλων.

Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το

κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η

οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και

θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση

του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να

αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε

σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού

τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας

κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα

ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των

Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης

κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και

σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν

θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα

ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε

οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο

θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του

σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη

στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε

συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των

Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει

ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις

για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο

για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο

θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης

μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και

φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά

Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο,

ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας

μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-

πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την

δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών

από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το

εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική

ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους

μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών

που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το

σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το

Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές

εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να

εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι

αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων

Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα

οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της

Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις

αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως

αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που

βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια

του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας

Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης

που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική

ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει

«κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι

δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι

(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και

γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και

υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα

διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε

πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους

κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό

τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας

γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο

άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του

ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα

έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται

από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις

βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς

όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη

συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε

καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος

ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για

την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία

έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το

λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι

δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό

και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία

για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και

οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο

άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες,

τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς

αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του

λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή

οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για

την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία

θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του

Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής

ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε

διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η

οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα

Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα

τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας. 

πηγή: https://www.artemis-sorras.gr/esy/programmatikes-diloseis-politikoy-foirea-ellinon-syneleysis-6199-04-09-2015ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΔΙΣΚΟΥ ΒΙΒΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΠΕΛΛΑΣ
ΤΗΛ. 6934012767

Ε.ΣΥ. ΣΚΥΔΡΑΣ 2
ΕΥΞΕΙΝΟΥ ΠΟΝΤΟΥ 18 
ΣΚΥΔΡΑ Ν. ΠΕΛΛΑΣ
ΤΗΛ. 2381301495



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκλογές 2023: Βρέθηκαν να ψηφίζουν 10.000 άτομα άνω των 115 ετών

  Εκλογές 2023: Βρέθηκαν να ψηφίζουν 10.000 άτομα άνω των 115 ετών

Post Top Ad